Friday, December 11, 2015

One-click App Deployment with Server-side Git Hooks


http://www.sitepoint.com/one-click-app-deployment-server-side-git-hooks/

The article shows you how to deploy a simple website using no more than a git post-receive hook. It covers just enough background information so that the reader can go further and expand their knowledge as their time permits.

read : http://www.sitepoint.com/one-click-app-deployment-server-side-git-hooks/

5 comments:

  1. Sure, I will check out this article. And you can check https://college-homework-help.org/blog/kindergartens my website. Don't miss it.

    ReplyDelete
  2. یکی از بدترین دلایل روشن نشدن صفحه نمایش یخچال و ساید، خرابی در برد الکتریکی آن می باشد. برد الکتریکی که مغز دستگاه است، در صورت خراب شدن ممکن است فرمان روشن شدن را به صفحه نمایش ارسال نکند. برای رفع این مشکل حتما از خدمات تعمیر ساید بای ساید بلومبرگ یا سایر برندهای مربوطه استفاده کنید

    ReplyDelete
  3. از خواص زاج سفید می توان به استفاده از آن در تهیه ماسک بسیار موثر در درمان جوش صورت اشاره کرد. بری تهیه این ماسک به یک قاشق پودر زاج، خاک رنگ بر و 2 قاشق گلاب احتیاج دارید. خمیر آماده شده به مدت 10 تا 15 دقیقه روی پوست قرار دهید و سپس با آب ولرم بشویید. استفاده از این ماسک دو مرتبه در هفته و ادامه این روند تا دو ماه تاثیر فوق العاده ای بر پوست ایجاد می کند.

    ReplyDelete
  4. با توجه به محدودیت های موجود در مخازن باز، نوع دیگری طراحی و تولید شد که تا حد زیادی بر معایب موجود در مدل های قبلی غلبه نموده است. منبع انبساط بسته ، نوع دیگری از مخازن می باشد که بر عکس نوع باز در ارتفاع کم و در فاصله کوتاه با دیگ سیستم حرارتی نصب می گردد. علاوه براین، لوله های ورود آب به سیستم حرارتی باید پایین تر از مخزن انبساط قرار گیرند. حجم داخل مخزن به دو بخش تقسیم میشود که در آنها گازهای بی اثر از قبیل ازت و آب از هم جدا شده و با فشار گاز فشار آب متعادل می گردد.

    ReplyDelete

The Open Source Web Hosting company